طراحی سایت شخصی

طبقه بندی موضوعی

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۷
مرداد


ویژگی های مهم در طراحی سایت و قالب فروشگاهی چه چیزهایی می باشد؟



طراحی سایت فروشگاهی و یا قالبهای فروشگاهی وردپرس و یا هرگونه فروش محصول در حال حاضر از پرطرفدارترین قالب هایی که است که مشتریان به دنبال آن هستند و می خواهند از این طریق کسب درآمد داشته باشند. ولی باید آگاه بود که طراحی این قبیل قالب ها در وردپرس اصول و استانداردهای خود را دارد که باید در اولویت قرار بگیرند تا بتوانید سایتی خوب و پربازدید و درآمدزا داشته باشید که این امر به جذب کاربر و مشتری بیشتر برای شما ختم خواهد شد. در این نوشته به مواردی که احساس کردیم باید حتما در طراحی سایت فروشگاهی لحاظ شود می پردازیم.


  • سالومه عزیزی
۲۳
مرداد


اگرقصد راه اندازی  کسب و کاری را دارید  و یا  کسب و کاری را راه انداخته اید، می توانید با رعایت این ده گام به موفقیت چشمگیری برسید




1.عاشق کارتان باشید:




اصلی ترین گام موفقیت شغلی این است که کاری را انتخاب کنید که عاشق آن هستید. علاقه و استعداد در کار باعث می شود به طور چشمگیری در کار پیشرفت کنید.




2.استعداد خود را کشف کنید:




 رای موفقیت در هرکاری باید کاشف خود باشید. یعنی نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید و آنها را تقویت کنید. همچنین اشتباهات خود را درک کنید و از آنها چشم پوشی نکنید بلکه از آنان درس بگیرید.






  • سالومه عزیزی
۱۹
مرداد


بعد از این که با تعریف طراحی وب سایت آشنا شدید ، مهم ترین موضوع ، ابزارهایی ضروری برای طراحی یک وب سایت می باشد که قطعا سوال بسیاری از کاربران مبتدی می باشد. این که در طراحی وب چه ابزاری را به کار گیریم و با استفاده از چه نرم افزارهایی به طراحی سایت مشغول شویم ، مهم ترین بخش در یادگیری طراحی سایت است و در این مقاله و مقاله بعدی ، به اختصار با آن ها آشنا خواهید شد.


معرفی ابزارهای ضروری برای طراحی سایت


مرورگر ها و ادیتور ها جهت کدنویسی ( در صورت نیاز) ، مهم ترین ابزارها در طراحی وب سایت هستند. البته بسیاری از افراد از ابزارهای دیگری نظیر فوتوشاپ نیز استفاده می کنند که این مورد بر اساس نوع کدنویسی و انتخاب سیستم مدیریت محتوا ، متفاوت است.


  • سالومه عزیزی
۰۵
مرداد


صنعت  طراحی سایت هر روز با تغییرات چشمگیری همراه می باشد . شما به عنوان طراح سایت و یا دارنده سایت بهتر است که همیشه  در جریان این تغییرات و نوآوری ها باشید این آگاهی باعث می شود که شما بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید .روند طراحی سایت در سال 2016 میلادی بر اساس UX و UI وهمچنین سایت های موبایل محور می باشد .


ممکن است اصطلاح UX و UI را از طراحان وب سایت شنیده باشید  و یا شنیده باشید که می گویند رابط کاربری فلان وب سایت ضعیف است  یا فلان محصول تجربه کاربری فوق العاده ی  دارد .شاید با شنیدن این جملات این سؤالات برایتان پیش آماده باشد که UI و UX  چیست؟ چه کاربردی دارند؟ چه تفاوتها دارند ؟ در این مقاله سعی بر این شده که به تمامی این سؤالات پاسخ مناسبی داده شود.


  • سالومه عزیزی
۰۳
مرداد


هر نوع طراحی از جمله طراحی سایت یک هنر است که مانند سایر شاخه های هنر، به طرز تفکر شخص هنرمند بستگی دارد.اما با این وجود برخی از قوانین طلایی وجود دارند که برای کسب موفقیت در این زمینه بایستی حتما آن ها را مدنظر قرار داده و آن ها با سلیقه های شخصی خود ترکیب کنید.


 بازدید کنندگان نباید مجبور به فکر کردن برای درک ماهیت وب سایت شما و یا حتی بدتر از آن، اینکه چگونه از آن استفاده کنند باشند، بلکه آن ها بایستی از طریق درک مستقیم پیام مورد نظر شما را حس کنند.


  • سالومه عزیزی
۰۲
مرداد


1-وجود وبسایت اعتبار کسب و کار شما را افزایش میدهد.


2-هزینه طراحی سایت،نسب به تبلیغات در تلویزیون و رسانه های اجتماعی به مراتب ارزانتر می باشد.


3-یک سایت خوب نشان دهنده ی قدرت و خلاقیت شما در حوزه ی کاری و بیزنس شما به حساب می آید


4-با داشتن یک وبسایت شما می توانید بدون محدودیت اعضا و مشتریان خود را مدیریت کنید


  • سالومه عزیزی