طراحی سایت شخصی

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۶
تیر



تایید شدن طراحی وب سایت تان توسط مشتریان وب، برای مدیریت کردن پروژه های طراحی وب سایت بسیار ضروری می باشد. اما گاهی اوقات این موضوع فراتر ار تایید و تصدیق می شود.

گاهی بازخوردها، نظرات، یادداشت ها و دیگر مواردی وجود دارد که شما برای کنار آمدن و مطابقت یافتن در طول روند پروژه طراحی سایت خودتان به آن ها نیاز دارید. مدیریت کردن تمامی این موارد بسیار دشوار می باشد.

مقاله APPROVAL MANAGER 2012 می تواند به شما کمک کند تا روی تمامی موارد نظارت داشته باشید و پروژه تان به راحتی اجرا می شود. این مقاله در مقایسه با نسخه سال پیش، ویژگی ها و خصوصیت های جدیدی دارد.

شما می توانید به جای اینکه از یک صفحه جدید مدیریت فایل و صفحه آپشن های گروه استفاده کنید، در پروژه تان فایل های گوناگونی را آپلود کنید. شما می توانید مسیر فایل ها را باهم یا مجزا از هم تعیین کنید، یا از صفحه مدیریت فایل برای آپلود، حذف و یا نسخه جدید فایل بهره ببرید.

  • سالومه عزیزی
۲۶
تیر


امروزه بخش بزرگی از جامعه برای حل بزرگترین و کوچکترین مسائل و مشکلاتشان، ابتدا به جستجوی آنلاین اینترنتی می پردازند.


جامعه ی پزشکان برای معرفی خود و ارائه ی خدمات بهتر، نیازمند سایت پزشکی قوی و جذاب هستند. معرفی رزومه، خدمات آنلاین مانند رزرو اینترنتی، نشر مقالات و کتاب های خود، ثبت اخبار پزشکی و ... مهمترین مسائلی هستند که پزشکان میتوانند با طراحی سایت مختص حرفه ی پزشکی از آن بهره مند گردند.


علاوه بر موارد ذکر شده، کلینیک های پزشکی، درمانگاه ها و بیمارستان ها با داشتن امکاناتی همچون تور مجازی، رزرو و تعیین وقت آنلاین، نمایش خدمات پزشکی خود و معرفی پزشکان خود، می توانند یک سایت پزشکی کامل را داشته باشند.



  • سالومه عزیزی
۲۴
تیر


طراحی سایت رایگان با تمام امکانات

Wix

یک ابزار آنلاین ساده اما قوی در این زمینه است. شما می‌توانید از بین دریایی از الگوهای طراحی، آن چیزی را که می‌خواهید پیدا کنید و یا حتی از یک پرده نقاشی شاهد (blank canvas) شروع کنید. این سرویس، ابزارهای لازم را برای انجام کار شما فراهم می‌آورد، از جلوه‌های انیمیشنی و آلبوم‌های عکس گرفته تا google map و RSS feed. در این سرویس شما می‌توانید فقط با چند کلیک کوچک، عکس‌ها را از Flickr و ویدیو‌ها را از You Tube دریافت کنید. در این سرویس شما می‌توانید ابزارهایی که لازم دارید را براحتی در دسترس خود قرار دهید و زمانیکه لازمشان ندارید آن‌ها را hidden کنید.  این نرم افزار برای طراحی سایت شرکتی ایجاد صفحات جدید و نیز ویرایش و به روز کردن صفحات قدیمی‌تر بسیار آسان است. Wix بهترین انتخاب برای داشتن یک flash website رایگان است.



  • سالومه عزیزی
۲۲
تیر


1 – وب سایت فروشگاه اینترنتی در هر لحظه از شبانه روز آماده سرویس دهی به مشتریان است.

2 – وب سایت فروشگاه اینترنتی محدودیت مکانی ندارد و مشتریان می توانند از هر کجای می تواند خرید اینترنتی می کند.

3- وب سایت خریدار می تواند ساعت ها در فروشگاه مشغول بررسی اجناس از قبیل فیلم ، ترانه ،موبایل ،کتاب و موارد دیگر باشد.

4 – وب سایت فروشگاه اینترنتی هیچ محدویتی برای تعداد مشتریان ندارد.

5 – وب سایت فروشگاه اینترنتی حق انتخاب بیشتری در اختیار خریداران قرارمی دهد.

6-ابزار تبلیغی مناسب در جهت فروش محصولات شما

  • سالومه عزیزی