طراحی سایت شخصی

طبقه بندی موضوعی

طراحی سایت پزشکی

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۹ ب.ظ


امروزه بخش بزرگی از جامعه برای حل بزرگترین و کوچکترین مسائل و مشکلاتشان، ابتدا به جستجوی آنلاین اینترنتی می پردازند.


جامعه ی پزشکان برای معرفی خود و ارائه ی خدمات بهتر، نیازمند سایت پزشکی قوی و جذاب هستند. معرفی رزومه، خدمات آنلاین مانند رزرو اینترنتی، نشر مقالات و کتاب های خود، ثبت اخبار پزشکی و ... مهمترین مسائلی هستند که پزشکان میتوانند با طراحی سایت مختص حرفه ی پزشکی از آن بهره مند گردند.


علاوه بر موارد ذکر شده، کلینیک های پزشکی، درمانگاه ها و بیمارستان ها با داشتن امکاناتی همچون تور مجازی، رزرو و تعیین وقت آنلاین، نمایش خدمات پزشکی خود و معرفی پزشکان خود، می توانند یک سایت پزشکی کامل را داشته باشند.



طراحی سایت برای پزشکان ، باید در مسائل گرافیکی و سئو (بهینه سازی برای گوگل) قوی طراحی شده باشند. کاربران با ورود به سایت یک پزشک باید با خدمات آن پزشک و یا کلینیک و یا بیمارستان و درمانگاه رو به رو شوند. طراحی سایت پزشکی باید طوری باشد که امکانات اصلی آن مانند رزرو آنلاین، معرفی خدمات، منوهای سایت از جمله درباره ما و تماس با ما و اسلاید تصاویر جهت جذاب شدن سایت، به درستی در کنار هم قرار بگیرند. 


امکان ثبت ژورنال های پزشکی در سایت، مقالات و اخبار روز دنیای پزشکی با قابلیت دسته بندی موضوعی پزشکی نیز میتواند در بهتر شدن سایت کمک نماید.


طراحی سایت پزشکی


پایه ی طراحی سایت باید بر اساس موتور های جستجوگر گوگل باشد تا کاربران در موضوعات مختلف بتوانند سایت را پیدا نمایند. از جمله کارهایی که شرکت طراحی سایت مبنا در این زمینه انجام داده است، یک بودن رتبه های نمونه کارهای آن در کلماتی مانند کلینیک روانپزشکی، کلینیک دندانپزشکی و ... می باشد.

طراحی سایت

  • سالومه عزیزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی