طراحی سایت شخصی

طبقه بندی موضوعی

هموروئید یا بواسیر در واقع کلاف  یا بالشتک های خونی در ناحیه ی مقعد است، که در اثر وارد آمدن فشار بیش از اندازه به ناحیه ی مقعد پاره شده و دچار خونریزی می شوند،هموروئید می تواند همراه با خونریزی و درد نمایان شود. یکی از راهکار هایی ابتدایی درمان که در واقع علائم بیماری را درمان می کند نه خود بیماری را. استفاده از پماد آنتی هموروئید است. این پماد راهکار قطعی و موثر درمان بیماری شناخته نمی شود و ممکن است بیماری پس از طی مدتی مجدداً عود نماید، تنها راهکار قطعی و موثر درمان، درمان هموروئید با لیزر است که با کمترین میزان درد و خونریزی بیماری را درمان نموده و عود مجدد آن پیشگیری می نماید.

کاربرد پماد آنتی هموروئید

پماد آنتی هموروئید در مراحل اولیه بیماری هموروئید کاربرد داشته و میتواند علائم این بیماری از جمله درد و خارش را بهبود ببخشد، به علاوه این پماد دارای اثراتی از جمله قابض، ضدالتهاب و ضددرد و بی حس کننده موضعی می باشد و می تواند بواسیر شما را بهبود ببخشد.

آنتی هموروئید به دو شکل پماد و شیاف یافت می شود و می تواند افزون بر درمان هموروئید های داخلی و خارجی بیماری های دیگری نظیر اختلالات مجاری مقعدی مانند التهاب مقعد، شقاق، فیستول و … را نیز درمان کند.

روش های استفاده از پماد آنتی هموروئید

  • برای استفاده از این پماد حتماً با پزشک مشورت نموده و طبق نظر او از این دارد استفاده نمایید.

  • قبل از مصرف دارو مقعد را به خوبی با آب و صابون بشویید.

  • قبل و پس از استفاده از اپلیکاتور آن را با آب و صابون بشویید.

  • میزان مصرف این دارو بستگی به نظر پزشک دارد اما درحال معمول یک اپلیکاتور ( یک شیاف) هر روز صبح و شب مورد استفاده قرار می گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی